-Die wo fett si, sött me churzum für Tickets luege. We überau mind. öpper mitchunnt, cha me die für mi bsteue. (HF vo mir us inkl. VIP) -Heidenfest u Cooper si haut chli am ne blöde datum. Würdi äuä eher usselah. Faus öpper geit, chumi aber scho mit. -True as Steel mues i mau luege. Kenne eine wo bir Warm-Up band spiut (Iron Kobra) u wett die mau ga luege. Cha me aber churzfrischtig luege. -Die im Dezämber mues me ja nonig drischiesse mit Tickets bsteue.
Es gub no rächt viu anderi Konzärt wo o nid leid wäre, aber mir vom Datum här nid göh oder haut de eifach chli z viu wärde. Schribit haut mau ine, we dr no anderi heit, wo dr nech überlegit z gah. Je nach däm chumi de o mit.
"Es war einst ein Geweihter und ein Elfelein, die jagdten ein Häschen so niedlich und klein. Sie konnten's nicht finden, es sollte nicht sein, da liessen Sie's bleiben und gingen wieder heim." - nach einem unbekannten Poeten, Festum 1024 BF
Jo, das wär e gueti Sach ds Züg mau z organisiere, schüsch verpasse mrs de. Cha scho mau luege z bsteue, muess eifach wüsse wär aus wo mitchunnt. Dänke wär guet we me z.B. nächst Wucheänd mau chönnt bsteue. Ha nume Saltatio no drzuegfüegt.
Bi mir gsehts vougendrmasse us:
11.10.11 - Edguy - Z7, Pratteln 13.10.11 - Heidenfest (Finntroll, Alestorm, Turisas) - Z7, Pratteln 16.10.11 - Alice Cooper - Eulachhalle, Winterthur 21./22.10.11 - True as Steel Festival - Dynamo, Zürich 28.10.11 - Knorkator - Dynamo, Zürich