I ha mau no paar Sache gnau usgrächnet. Wär de drfür dass mer bir nächschte Glägeheit abrächne. Isch jetzt scho wider zimli auts Züg da drin.
Nurgling 80.- CHF wo dr Bume hett zaut. (Vilech hett ers no gnauer) [Edit 25.8.16]: 15.- CHF für Stopfmaterial wo ig ha Zaut X-Wing Züg vo Wog.ch (Wo dr Jeru mir schuldet) 84.35 CHF (Imp Züg + 1/2 Scum Züg + 1/2 Schachtle für Tokens) X-Wing Züg Fantasywelt.de (Wo dr Jeru mir schuldet) 91.80 CHF (Imp Züg) 50.95 CHF (1/2 Scum Züg + Matte etc)
S übrige Fantasywelt Züg isch im andere Thread. Was eifach no derzuechunnt si ca. 35 CHF a Gebühre, Porto etc.
När hani gmerkt, und i bitte Euch das z überprüefe, dass mir di letschti Bstellig vo Fantasywelt gar nie hei abgrächnet. D Bstellig isch gsi am 26.4.15 und i ha weder im Forum, no bi mir ufem PC oder uf dr Bank irgendöppis gfunde wo druf hiwiist, dass mer das mau hätte begliche. Aber bitte luegits bi öich no nache. Es geit um fougendi Sache wo denn si bsteut worde:
Bidu Space Marine Librarian in Terminatorarmor Grey Knight Strike Squad (10er Box) Purity Seal Spray
Totau (inkl. Gebühre, Porto etc.): 73.95 CHF
Jeru Warhammer 40.000 - Fürchte den Xenos Art.Nr.: BLD930540 Star Wars X-Wing: Sklave 1 Erweiterungs-Pack Art.Nr.: HBHEI0407 Star Wars X-Wing: TIE Abfangjäger Art.Nr.: HBHEI0405 (2X) Star Wars X-Wing: TIE Advanced Art.Nr.: HBHEI0404
Totau (inkl. Gebühre, Porto etc.): 80.55 CHF
Das zimli müehsam isch im Forum Lischtene z mache hani jetzt druf verzichtet, aues im einzelne da inezposte. Aber i würd d Bstellige und aues de no mitnäh we mer üs s nächscht mau träffe, dass mes no cha aluege.
"Es war einst ein Geweihter und ein Elfelein, die jagdten ein Häschen so niedlich und klein. Sie konnten's nicht finden, es sollte nicht sein, da liessen Sie's bleiben und gingen wieder heim." - nach einem unbekannten Poeten, Festum 1024 BF
Das mers nid vergässe: Schulde am Bume no ca 27.- fürs Taxi. När isch no Züg vom 1.Auguscht: Fleisch (Bume) Migros (Bume) Bier (Ig, 44.-)
"Es war einst ein Geweihter und ein Elfelein, die jagdten ein Häschen so niedlich und klein. Sie konnten's nicht finden, es sollte nicht sein, da liessen Sie's bleiben und gingen wieder heim." - nach einem unbekannten Poeten, Festum 1024 BF
Jeru hett no 23.80.- zaut für di zwe Chischte womer hei kouft.
I ha mau aues woni so im Forum gfunge ha (aso eigentlech houptsächlech dä Teu hie) abgrächnet. Was no offe isch, resp. i nid ganz sicher bi, isch: ...
- Scheru: Bitte Mieti fürs Rümli kontrolliere. Het z.B. e Itrag 31.12.15 (1.Quartau 16 ?) u dr nächst am 02.07.16 (3. Quartau 16 ?). -> 2. Quartau nid zaut odr nid itreit?
- Dä Raclett-Öfeli-Bitrag geit vom Bidu a Schölu?
- Bierliste bim Schölu isch no offe.
- Bim Fantasywelt itrag vom Schölu steit ca. 35 Porto. Wie/wo/bi wäm iträge?
- Wär isch aues am Powerwolf gsi?
- Schölu: Du hesch die 100 am Lambic zaut? (ha se eh scho itreit, abr zum sicher si ^^)
Porto Fantasywelt: Isch für üs vier. D spili füre Pouterabe. Jeru u ig hei aber haut no X-Wing züg bsteut gha aso vo mir us cha me üs ou e chli grössere Teil drvo arächne.
Am Lambic hani s Gäut gäh, jop.
Hesch d Beträg vom Polterabe o mitigrächnet? Die stö nid hie im Abrächnigsthread sondern im ne angere Teu vom Forum (da d Lisse ja ke Zuetritt het dörfe ha)