Mir sötte mau abmache wie mr gnau wei ga. Es git zwe Müglechkeite, da mr au dr Meinig si, mit em Outo ufefahre sig e Seich.
Blibt no dr Zug u dr Flüger:
Häreflug Mi. 12.11.14 Zürich-Hamburg ca. 80.- , 09:10 - 10:40 ca. 100.- , 20:20 - 21:50
Rückflug So. 16.11.14 Hamburg-Zürich ca. 160.- , 9:50 - 11:20 ca. 170.- , 18:10 - 19:40
Härezug Mi 12.11.14 Burgdorf-Oldenburg ca. 100.- , 07:52 - 18:15
Rückzug So. 16.11.14 Oldenburg-Burgdorf ca. 90.- , 07:54 - 18.06
Prise aui in CHF und pro Person. Für e Zug hani itz kenr Ermässigunge igä vowäge Haubtax etc. Und natürlech aui Agabe ohni Gwähr Zum Flüger chöme haud no Reisechoste zum Flughafe u ev. Parkplatz drzue. (Hamburg Oldenburg ca. 30.-)
Aso i tendiere momentan drzue uf zwemau Zugfahre. Rein vom Pris här, und zitlech spiuts nid so e Roue. Mir si sletsmau o öpe vom 9i bis am Abe am 6i ungerwägs gsi zum heiga. Isch haud chli e Seich e Tag im ne Zug zhocke, abr mir si ja zum Glück aui nid so gross u hei ke Problem das Bei ke Platz hei
Aso i bi o für Zugfahre. Ohni GA isch für mi dr zug uf Züri scho fasch türer aus di ganzi Fahrt.^^ Usserdäm hei d Flüg o nid so super Zite, haut. Aber solang nid öpper allei mues ga, fändis o nid tragisch, we nid aui glich reise.
Was no z sägä isch zu dene Flüg: Dr Hiflug am Mi Abe isch z spät. We mer am 10i ersch z Hamburg si, chöme mer nüm a Weissenhäuser Strand. (Ömu nüm zure Zit wo me no chönnt ichecke.)
Füre Rückflug am So Morge müesst me 5.53h ufe Zug. D.h. me müesst äuä scho am Abe vorhär uschecke u när düremache bis am Morge...
"Es war einst ein Geweihter und ein Elfelein, die jagdten ein Häschen so niedlich und klein. Sie konnten's nicht finden, es sollte nicht sein, da liessen Sie's bleiben und gingen wieder heim." - nach einem unbekannten Poeten, Festum 1024 BF
"Es war einst ein Geweihter und ein Elfelein, die jagdten ein Häschen so niedlich und klein. Sie konnten's nicht finden, es sollte nicht sein, da liessen Sie's bleiben und gingen wieder heim." - nach einem unbekannten Poeten, Festum 1024 BF
Aso i bsteue de dämfau mau: 4 Tickets für mit em Zug zgah am Midwuch u zwar dä 07:52 bis 18:37. Dä wartet haud chli lang z Hamburg, abr de müemr einisch weniger umstige aus bi däm wo 18:06 achunnt. (längt drfür villech no für i Baumanns Bierbar )
5 Tickets für mit em Zug am Sunnti zruggzfahre.
I sött no vo aune wüsse, was si für es Abo hei füre Zug. I gloube nämlech Haubtax u GA git 25%.